18 December 2009

heyya cuppacake!



my first ever cupcake project was a success. my 2 hours free-from-pishimen were used wisely to produce 2 dozens of those cuties (aku makan je dah sedozen kot). thanks to kak aida yg bawak buku resipi utk dicopet, bawak gi kedai bakery utk aku beli segala bagai tools yg patut. aku akan teruskan sambungan projek ni mggu depan - cuti sampai 2 hari, bole jadi sengal kalo x wat aktiviti2 kewanitaan nih. 2 dozen cupcake nih aku akan bawak & wat persembahan utk pihak berkuase sok bersempena keberangkatan pulang kitorang ke kampung inche' riki.


renungan manje dan menggoda pishimen. baik budak ni arini..

3 comments:

Empayar Digital said...

saya harap mertua awak akan berbangga dengan kebolehan luarbiasa awak..

selipa_oren said...

basket...saye dah jadi kebanggaan die dan 1 malaysia!

Empayar Digital said...

kalau macam tuh baguslah.. awak ada semangat juang yang tinggi..

Daisypath Anniversary tickers