15 May 2010

reality bites

1. on pyramid scheme a.k.a MLM - got this from one of my favorite blogs. tot it would be nice if i could share it wif u

*piramid itu firaun yg punya...
*harta yg byk itu qarun yg punya...
*dan kedua2 nya masuk neraka

p/s : tepuk dada tanya selera...jgn jadi hamba duit & dunia

2. on sabar

we went for a dinner date wif jul @ piza uno. the conversation goes :

pishimen : nak, nak,...(nangis2, jerit2 sket...cube utk jd menjengkelkan)

selipa oren : (meninggikan suara kunun2 utk membuat pishimen rase gerun)

jul : haa...x sabar btol. same macam mak nye (ayat ni ditujukan utk pishimen)

selipa oren : jul, kalo aku ni sabar, ape je yg aku dpt? cube ko ckp kat aku...org saba dpt ape???

jul : IMAN!!...(dgn gaye islamik & cube memerli aku sebagai studen skolah agama)

selipa oren : ni aku dah dpt IMAN..ni ha farish iman

jul : (ternganga & kagum dgn kebijaksanaan selipa oren buat seketika...)

inche' riki : (selaku pengadil..senyum je sbb biasenye die xkuase nk masuk campo kalo ade pertarungan antare selipa oren dgn jul)



*jul claimed that he's the stylist

p/s : ucapan takziah kepada jul atas pemergian laptopnye yg dibiarkan tanpe belas kasihan atas passenger's seat dlm kete nye semase kami mkn mlm semase berlakunye perbualan di atas. tingkap keretanye dipecahkan oleh pencopet lantas mengambil beg laptopnye. jul tidak keruan lalu memakai selipa lain sebelah ke balai pulis & selipa tersebut bukan berwarna oren

No comments:

Daisypath Anniversary tickers