21 July 2010

old pics

haven't updated for almost 3 weeks...been busy with my brother in law's wedding (buat2 sibuk pon ye jugak). got a lot of pics in mind to upload...but just have to wait until i've settled down with things (lots of things).

my parents have moved to their new house @ shah alam (finally)...so been busy helping them also..(buat2 sibuk jugak, inche' riki yg bekerja keras sebenanye)..while kemas2 my old things that have been moved to the new house, i found my old pics in few CDs...ohh..gamba2 lame mmg mengimbau nostalgia terutama sekali bila badan masih maintain, xmacam skarang ni..huwaa..



ini adelah nostalgia ketika masih aktif dlm bidang martial arts kt UKM (sungguh rindu zaman itu - tgk..aku sorang je atlit pompuan yg menang..huhu..)..sekarang otot2 yg terbina zmn dlu2 tuh dah betukar jd lemak tepu



ketika didalam outfit kura2



rindunye kat dewan nih...

begitu ler sedikit sebanyak gamba2 yg sempat diselamatkan. ni pon mase game mase aku 3rd year. mase 1st year dlu inche' riki ade dtg ambik gamba tp mane tah pegi gamba tuh..mase tu aku masuk silat seni..ni gamba mase silat olahrage. Alfatihah kepada arwah Kak Ayu yang satu mase dlu pernah jd mentor aku..semoga rohnya dicucuri rahmat..Aminn.

3 comments:

nanin said...

omg! fini, seriously kau dulu masuk silat? (terlopong jap)...


..
..
..
..


wow..!

selipa_oren said...

yezzaa...sbb jejaka pujaan aku kan di sekolah bersilat jadi aku harus segagah die juga...(kemungkinan besar aku masuk silat pon sbb aku nk stay dlm kolej je, xmo sewa umah kat luar)

Empayar Digital said...

Maknanya ilmu persilatan awak memang tinggi mengalahkan Si Takluk Jagat dan Lang kuik Si Kuda Hitam.
Saya juga akan berhati2 bila berhadapan dengan awak..

Daisypath Anniversary tickers