08 June 2009

lawatan berjumpe rakan

last month mase miza punye housewarming, arif nk pgg tgn pishimen

arif & pishimen



last saturday 6/6/09, we went to subang bestari for a wedding. kebetulan dekat dgn umah miza, so sementare tggu inche' riki keje baik die drop je aku & pishimen kat umah miza..boleh ktorg melaksanekan operasi 'luahan perasaan' yg dah lame ktorg plan. antare kesah2 hangat yg dibincangkan :




---> "anak aku kan...."


---> "laki aku kan...." (sket pon xngumpat suami, yg baik2 je)


---> "mak mertua aku kan...." (same seperti di atas, yg baik2 je)


---> "umah aku kan..."


---> "bos aku kan..." (dah komfem2 yg buruk2 je)



arif & pishimen beza umur dlm sebulan stgh jek, tp dah mcm same besar dah. anyhow, kalo masuk school, arif senior setaun pishimen la sbb die taun 2008. xpe, jnji same2 macho...muahahahaha.



sampai2 je arif tgh mkn dlm walker, so pishimen tu pinjam aa tilam abg arif utk melepak2 kn diri die. pnjm playgym (wat mcm umah sendiri)...& at last dah keletihan bermain, berak & menjerit..due2 telentang atas tilam. ktorg gerak g kenduri kul 3 lps tggu cukup korem baru pegi.


korang nmpk x dorang ni berpegangan tgn


pishimen mintak tunjuk ajar meniarap drp abg arif



cubaan menggapai2


usaha tangge kejayaan!....pishimen dah boleh pegang menan tu

No comments:

Daisypath Anniversary tickers