08 June 2009

Q & A - daku mmg handal menjawab soalan

1. Kekasih saya adalah : Inche' riki..(haruskah daku letak name org lain?)
2. Saya sedang mendengar : ape yg inche' riki dgr
3. Mungkin saya patut : keje dlm bidang SAP skarang (rugi je dpt cert)
4. Saya baru sudah : semayang zohor (setelah mengantok seharian)
5. Beza rakan, sahabat, kawan : omputih ckp friend je. org melayu ni mmg aa suke membeza2kan
6. Saya tidak faham : bahase banjar
7. Saya perlu mencari: wang besar!!!! wang besar!!!!!!!!
8. Ayat terakhir yang dikatakan kepada saya : "dah sampai tepon"..by inche' riki
9. Makna kehidupan : masih bernyawa (what??..i'm a science student)
10. Cinta itu adalah : best (8 taun becinte pastu kawen pastu sambung lg becinte)
11. Saya paling suka : bos xde kat ofis..muahahahaha
12. Saya akan cuba : kembali ke berat yg asal (pishimen, these baby fats are yours. take them back!!!!!!!!!!!!!!!!)
13. Mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan LAH di akhir ayat mereka : sbb senang
14. Telefon bimbit saya : Nokia (aku x igt model nye, bole x?)
15. Katil saya : memberi perlindungan tulang blakang & enuff space for me & inche' riki only. pishimen, pls sleep in your own bed!!!
16. Soalan yang bagi saya tidak perlu ditanya : berat brape skarang? sumpah aku akan tipu!!
17. Teknologi adalah : pasangan kepada sains
18. Bagaimana saya boleh memasak masakan yang saya paling pandai masak : dengan bantuan inche' riki utk melakukan kerja2 rencam
19. Semalam : saye memasak
20. Hari ini : saya tertidur di lampu isyarat
21. Malam ini saya akan : tidur awal & bangun awal
22. Esok pula saya akan : cube utk bersemangat ke pejabat kerana bos ade
23. Saya betul2 inginkan : these baby fats to be gone
24. Badminton atau futsal : outdoor game please!!!!!
25. Karaoke : daku rindukan karaoke, cume nyanyian lagu2 rock kapak bersama inche' riki di malam minggu di samping radio sinar fm
26. Kereta : inche' riki punye. tolong tuka bucket seat tu kalau nk ank nombo 2!
27. Bilik yang terang atau gelap : gelap aa...xde aa obvious sgt baby fats nih
28. Makanan jepun adalah : tidak boleh dimakan ketika pregnant
29. Ayat terakhir yang nak anda katakan pada seseorang : dulu aku xgemuk camni
30. Siapa yang anda tag : ntah la.xreti tag



kerjaan yg tenang di bidang SAP - soalan nombo 3

sukan outdoor yg meriangkan (3 gunung, 1 malam @ cameron highlands) - soalan nombo 24


ape ni?????????...sape punye keje ni??????????
dunia karaoke di redbox yg telah lama ku tinggalkan - soalan nombo 25

1 comment:

aMa said...

20. Hari ini : saya tertidur di lampu isyarat

aku juga penah...di melaka nan indah..xbanyak kereta tapi kene gelak dgn kereta lane sebelah..

Daisypath Anniversary tickers