30 October 2009

my weekend starts today

my weekend starts today. started my day at :

9.30 am : still in bed with pishimen (dah bgn lame dah tp tggu pishimen bgn pulak)

10.00 am : pishimen dah bgn..golek2 dulu gomol die. biasenye pas bgn tido mood die ok & bau pon still masam lg

11.00 am : both of us dah siap mandi & pakai baju pegi jalan. kasi pishimen minum susu dulu..kalo tak die buat hal

11.15 am : ready to go! our mission nk tgk my colleague yg dpt baby baru...alamat tinggal kat ofis (demm!). xpe nnt da sampai seksyen 8 aku kol je mintak direction, lg senang. pishimen dah lame tido, sblm sempat masuk shah alam lg. sblm tu sempat la die nyanyi2 ikut lagu kat radio, bebel sorang2, buat2 aksi fire pastuh tau2 snyp sendiri je. sng btol die tido kalo dlm kete.

12.15 pm : aku menuju ke drive thru mc d akibat kelaparan yg amat sgt. ade gadis kat blkg kete aku cube cucuk2 supaye aku drive laju sket...ade pishimen sori la aku nk rempit kan. pastuh dgn sengal nye die cium bumper blkg kete aku - inche' riki x tau lg nih. harap2 die xseda sbb xde kesan pon. cume aku hangin tgk gadis tu tp die terus dpt balasan tuhan lepas die buat aksi cucuk2 tuh.

12.40 pm : sampai umah. xlame pastuh inche' riki blk jap bwk piza...yeayy..alkisah gas kat umah dah abes so xdapek la den nk masak. fasfud la jawabnye.

2.00 pm : aku xsempat lg nk mkn walau sepotong piza. pishimen dah mencabar kewibawaan aku. die bagitu ekstrem sekali bermain sampai kepala dah basah berpeluh. bau masam toksah cite la. aku tggu mase je die letih so that die bole tdo dgn mudah.

3.00 pm : pishimen da pnat - bateri die pon da nmpk cam weak. aku try kasi susu, die xmenolak & akhirnye happy ending - pishimen tido. yess...aku cdg nk semayang dlu baru mkn sbb da lmbt nih. bile aku da abes smyg, simpan telekung dlm bilik, budak kecik tu terus bukak mate. grr....geramnye...bile aku nk mkn nihhh!!!

pishimen skang ni susah nk tido siang, lagi2 kalo ade ramai org kat umah. die akan mule merasekan yg mase itu emas (bgs, kecik2 dah menghargai mase..ni sifat terpuji). aku pon mmg rase mase itu emas, tp buat mase skang ni tepakse melupakan istilah tido siang dlm idup aku sbb perkare tu mmg jarang2 boleh terjadi dlm idup aku. babysitting is fun but teramat2 la letih...ni baru sorang ank..boy lak tuh. kalo lepas ni boy jugak cane la kederat aku agaknye. pishimen is a big fan of advertisement but dlm byk2 iklan die takut iklan ribena...siap nangis lg bile tgk ribenaberry tuh. anyway, skang ni die da sng nk senyum compared dgn dulu sampai dpt gelaran si samseng dgn medi - siap la medi ank ko nnt! i only have dis weekend to spend my whole day with him as next week i'll be leaving on a jetplane to....gonna miss u much pishimen!!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers